Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA to przedsięwzięcie o charakterze marketingowym zainspirowanym dokonującymi się zmianami na rynku artykułów i urządzeń biurowych, a przede wszystkim konsolidacją i tworzeniem grup zakupowych.
Istotą funkcjonowania Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA jest współpraca nad rozwojem własnych biznesów, wymiana doświadczeń, upowszechnianie nowych rozwiązań marketingowych oraz przeszczepianie sprawdzonych wzorców działania.
Nasza misją jest zapewnienie klientowi maksimum zadowolenia i korzyści oraz minimum czasu i pracy niezbędnych do utrzymania bieżącej sprawności funkcjonowania biura.
Nasza dewiza zamyka się w zdaniu: WSZYSTKO DLA TWOJEGO BIURA
Historia
Jak działamy
Ogólnopolska Sieć Biuroserwisowa OSAA to zrzeszenie kilkudziesięciu frm zajmujących się kompleksowym zaopatrywaniem Klientów biznesowych we wszelkie artykuły i urządzenia biurowe niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura. Dzięki takiej formie współpracy udało nam się stworzyć strukturę organizacyjną wykorzystującą wypracowane umiejętności każdej z frm biuroserwisowych, usytuowanych na terenie całego kraju.
Firmy zrzeszone w Ogólnopolskiej Sieci Biuroserwisowej OSAA zajmują się kompleksową obsługą klientów: od procesu doradztwa, poprzez sprzedaż i obsługę posprzedażną, natomiast Biuro Organizacyjne OSAA /centrala Sieci/ zapewnia frmom zrzeszonym wsparcie organizacyjne: m.in. z zakresu marketingu, szkoleń, kontaktu i współpracy z producentami.
Gwarantujemy
- minimalizację kosztów związanych z funkcjonowaniem biura,
- fachowe doradztwo z zakresu doboru towarów i urządzeń biurowych,
- pełne i aktywne dostosowanie sposobu i czasu obsługi do wymagań klienta,
- dostarczanie towarów bezpośrednio w miejsce powstawania kosztów,
- minimalizację spraw związanych z obsługą,
- wzrost zadowolenia z obsługi,
- atrakcyjne i korzystne promocje.